En liten lista

DAGENS:

klädsel:
Mickes mjukisbyxor och en t-shirt
frisyr: uppsatt i en slarvig knut
låt: humm... vet inte..
tv: Inget
vill ha: Mina pengar från a-kassan ;)
tråkigaste: Att gå arbetslös
roligaste: Att jag får träffa min familj med 2 dagars intervall =)

**************************************

SENASTE PERSON SOM:

såg dig gråta: Tror de va Kelly :S
fick dig att gråta: att jag vart av med lägenheten
fick dig att börja skratta:  Micke
du gick på bio med: Micke
du gick på stan med: Oj det va ett tag sedan, tror de va Karin
skickade ett e-mail till dig: Nått från fb
skickade ett sms till dig: Micke =)

***************************************

HAR DU NÅGONSIN:

sagt "Jag Älskar Dig" till en pojkvän och menat det: Självklart!
bråkat med ditt husdjur: Hahahaha... ja men det hör ju till ;)
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: nja kanske inte riktigt

***************************************

HAR DU NÅGONSIN VARIT I:

Norge: ja
Danmark: Ja
Finland: ja
Island: Nej
USA: Nej
Tyskland: Ja
Frankrike: nej
Spanien: nej
Italien: Nej
Kroatien: Nej
Grekland : nej
Österrike: nej
Schweiz : nej
Thailand: Nej
Kanada: Nej
Brasilien: Nej
England: nej

****************************************

EXTRA STUFF:

Vad är du mest rädd för: Att förlora någon som står mig väldigt nära
Vart vill du gifta dig: Tyresö kyrka
Vem hatar du verkligen: Ingen
Vem irriterar du dig på: Ingen
Har du varit kär: Gud ja!
Kör du bil: nej...har inge kort
Har du ett jobb: nej :( men söker som fan
Gillar du att ha folk omkring dig: Ja, jag är väldigt social av mig, men ibland är det skönt att ha tid för sig själv
Är du ett hälsofreak: nja inte direkt
Är du ensam nu: nej... har ju min hund hemma =)

******************************************
'
FAVORIT

Rum i huset: Hmm, v-rummet där datorn är :p hahaha
Typ av musik: typ allt
Parfym: DKNY (rosa)
Månad: Oj va svårt, kankse augusti vart och skönt och sen fyller ja ju år :)
Mat: Taco och lite till hehe
Dricka: cola ;)
Godis: choklad
Tidning: Fitness magazine
Film: Hmmm....
Skådis: ?
Djur: hund!

*****************************************

DE SENASTE 24 TIMMARNA, HAR DU:

Gråtit:
Nej
Köpt någonting: nej
Sjungit: nej
Sagt "Jag Älskar Dig": ja.. flera gånger
Velat säga till någon eller några att du älskar dem:
Träffat någon ny: nej
Saknat någon: ja
Kramat någon: ja
Kissed someone: ja
Ätit: ja

Kommentarer
Postat av: Sooz

hehe listor kan va kul :)

2009-04-08 @ 10:03:11
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0