I går...

Va jag hemma hos Linda ett tag, vi satt och spånade på lite ideér men kom dock inte fram till så mycket då detta är väldigt svårt :( Men vi hade väldigt kul, Linda sa att hon hade läst en bra bok som heter "Hon som hade normala kompisar" :) Då frågade jag henne - Va den bra, handlade dem om dig?? ;)
Linda - Nää, men en vacker dag hoppas jag
Benita - Men vad är normal??
Linda - ALLT annat än du....:)
Benita - *asg* *"ähh du har ju hela helgen på dig"* =)



Sen va jag hos min mamma en stund och skulle passa Simon men Monika kom innan mamma skulle åka. Gick sedan ner till Kelly för att sedan gå ut på en till power walk som jag redan halv 6 på morgonen gjorde =)
Det va jag, Kelly, Emelie, Anna och Sara...vi gick nästan exakt 1 timme.



Efter promenaden gjorde Kelly oss en gooood smoothie =) Vid 20.00 kom min älskade pojkvän och mös med mig framför tv:n till Desperate Housewife :p efter det åkte vi hem, båda va helt slut då vi natten innan kanske bara sov 4 timmar :S Väl hemma så fann jag dessa underbara på bordet =D





Han är underbar han =)
I morse vart det ingen power walk för jag va verkligen sååå trött :( men efter att Micke kommer hem ska vi dra till gymmet och köra ben =) och efter det ska vi ut och gå.....Näää nu ska ja dammsuga och torka golven =)

Kommentarer
Postat av: linnsan

Tjing!



Ska vi försöka dra ihop något nästa vecka eller veckan efter det och ta nått pass :)



2009-04-23 @ 07:03:20
URL: http://linnisaksson.blogg.se/
Postat av: Sooz

ååhh funtar på o sj testa på power walk :D verkar riktigt skoj =) faaan.. ja visste att d va nå prog ja missa.. va hände på desperata fruarna då?

2009-04-23 @ 08:46:57
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0