Morgon...

Vaknade vid 05.30 av att Mickes klocka ringde men han vaknade inte så jag fick väcka honom, stackarn är lite trött :( Så det va bara att ta sig upp och klä på sig för att sedan ut och power walka =) Lexie är riktigt duktig då jag sätter fast hennes koppel runt midjan så att jag kan röra på mina armar. Men innan vi går på så tar vi ett lugnt tempo så att hon kan göra ifrån sig ordentligt, sen tar vi i och går på =) Nu ligger hon i hallen helt utslagen och tar igen sig.

Har tv:n på i bakrunden där det är Vakna med the Voice, dem är riktigt roliga gillar Josefine skarpt hon är en skön prick =)
Hon vart just hympotiserad, stackarn men coolt va det =)

Tänkte skriva lite i dag om träning men det blir lite senare....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja precis, vi har ju tittat på dagis där ute och fick plats men det var inge bra och vi tackade nej. Hoppas nu på att vi får en plats på ett annan dagis, eller förskola som det nu så fint heter nu för tiden. :)

2009-04-23 @ 08:32:28
URL: http://remes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0