Barnfri...

Nu är vi barnfria en vecka efter att haft barnen i 3 veckor, känns lite tomt men ändå så skönt. Nu kan vi ta vara på varandra och njuta av tillvaron. Micke håller på med grillen och ska fixa köttet och jag fixar resten som jag ännu inte kommit på vad jag ska ha till.

I går kom min gamla kompis Sara över, vi satt ute drack vin snackade gamla minnen och sedan vart det Buzz!!
Skit roligt spel som är massa frågor inom olika kategorier man ska svara på, finns olika spel som tex: musik, mega quiz mm. 



I dag tog jag, Micke och Lexie en vända i Tyresö, gick från nyfors runt barnsjön och tillbaka. Lexie va överlycklig att få hoppa i plurret :) Hon är så söt min prinsessa ;) Nää nu ska jag fixa lite inför maten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0