Lycka!!!

Det sprids en massa lycka i min kropp :) I morse så väckte min brorson mig med att skicka ett sms från mammas mobil endast 2 år gammal ;) då va kl 06:34, försökte somna om men va för pigg så det va bara att ta på sig kläderna och gå ut en promenad med Lexie:) När jag va ute och gick så hade jag musik som stålade i mina öron och en massa glädje sped sig i hela kroppen, en helt underbar känsla =)

Har ett så stort tävlings sug, Vill tävla NU NU NU!!!! Har suttit hela morgonen och kollat massa resultat, suget blir bara värre och värre =( Men förhoppningsvis så blir det av snart =)


Jag och Lexie när vi kom 3:a i Linköping

En annan sak så hoppas jag att en person kommer att göra comback i December. SNYGGARE, DUKTIGARE och LYCKLIGARE än någonsin hihi....

I går så va jag och Micke hemma hos mamma och tog en fika, fick ett jätte gamalt recept på ett bröd jag och mamma gjorde när jag va liten. Och just nu så ligger just den degen på jäsning =) Mmm ska bli gott med nybakat bröd sen med något gott te =)

Nää om man kanske ska hoppa in i duschen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0