Året som har gått...

Hittade den här listan på Jessikas blogg.

ÅRET.
Hur har året 2009 varit för dig? Till en början skit den första månaden sen i Februari vände det och blev bara bättre och bättre =)
Bättre än förra året? O ja, till 100 procent.
Någonting du aldrig kommer glömma från år 2009? Ja en hel del, träffade ju min prins och förlovade mig =)
Har du flyttat under år 2009? Ja det har jag från Tyresö :D till min älskling i Vendelsömalm
Har du hittat en ny låt som du älskar? Ja det gör man ju hela tiden ;)
Isåfall vilken? Oj jag och namn *haha*
Har du kysst en främling? Kanske man kan säga, första gången jag kysste Micke va han ju igentligen en främling för mig ;)

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit 2009? HELT underbart
Har du varit kär? Ja det ÄR jag.
Har du sagt jag älskar dig till någon? Ja det har jag, många gånger till älsklingen
Har någon sagt jag älskar dig till dig? Ja.
Har du haft ett hemligt förhållande? haha nej...

SORG & HÄMD.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? Inte vad jag vet.
Har någon i din släkt avlidit? Nej.
Har du slagit någon med knytnäven? Nää
Varit i slagsmål? Nä.

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? Ja det har jag gjort.
Isåfall vad? Det skulle ni vilja veta va?
Har du skämt ut dig? Ja, tyvärr.
Har du ljugit för en vän? Nej jag ljuger inte för mina vänner.
Har du varit ute en hel natt? Nää
Har du blivit tagen av polisen? hahaha nää.
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? Ja..
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? Nää

SKOLAN & FRITIDEN.
Vilken skola går du på? Går inte i skola, jag jobbar.
Har någon varit elak mot dig i skolan? Ja som sagt jag jobbar, och ingen e elak här.
Hatar du ngn på din skola? På jobbet? Nej det gör jag väl inte.
Har du gjort ngt framsteg? Nja.
Haft alla rätt på ett prov? Har inga prov.

VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? Nää det kan jag inte påstå
Har du förlorat en vän? Nää det tycker ajg inte även fast man inte har lika mycket kontakt längre
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? Hmm..på sätt och vis ja.
Har du ljugit för en bästavän? Nej.
Har du haft en relation med en vän? Nää aldrig

Kommentarer
Postat av: linnsan

Men faan va kul!!!



Nej det blir det 3juli, ändrade lite i mina planer...

2009-12-29 @ 22:15:11
URL: http://linnisaksson.blogg.se/
Postat av: Karin

Jaaa.. kom du.. oliver vill ju träffa dig.. <3

2009-12-30 @ 13:43:38
URL: http://varanlillafamilj.blogg.se/
Postat av: Maria

Tack snälla för listan! Den var ju super bra :)

2009-12-30 @ 17:50:28
URL: http://mariaslife.webblogg.se/
Postat av: casandra

Hej! gör du designer till blogg.se? =) jag skulle verkligen behöva en ny! Hör gärna av dig!

2010-01-02 @ 16:51:29
URL: http://casandraj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0