Fredag hela dagen lång ;)

Nu är det fredag igen, va veckorna rinner iväg snart är det redan ett nytt år.
Va i Flaten i dag med hundarna så så glatt spang i sanden, Lexie och Iza badade lite som vanligt.

I dag kommer barnen, Micke ska nu åka och lämna Marcus på sin Hockey träning sen blir det matlagning och mys.

Fick hem min tidning Mat Magasinet...


Och med den fick jag en almenacka med smarriga recept i...


Denna vecka får man en bok med Aftonbladet som heter Småkakor av Linnéa en tjej som jag har följt ett tag på hennes sida Linneas Skafferi. Hon kommer varje onsdag ge ut en ny bok i samband med Tasteline och Aftonbladet tills i April =)


I bakrunden ser ni Året runt med massa smarrigas recept på Julgodis =)


Har ni smakat på dessa?? Jag tycker att dem smakar lite pepparkaka, men ingen hitt :(

Kommentarer
Postat av: Tess

När drar vi hihihi... ja tyckte inte dom heller va någe hitt

2009-12-04 @ 17:38:51
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0