.....

Just de i går så gick jag förbi Statoil för att köpa lite frukt och hittade jätte fina vindruvor, kommer fram till kassan och kassörskan säger: - Jaha har vi vidruvor?? Hon går sedan och pratar med en annan i personalen som hjälper henne sedan att få fram priset. - 70 spänn?? Nää då vill jag inte ha dem säger jag
- Det förstår jag säger kassörskan som sänker priset till 25 kr =)
Undra hur dem igentligen tänker när dem sätter 70 kr på ett par vindruvor??

Va ju ganska pigg i går som sagt så jag började städa här hemma, tvätta lite påslakan mm gick väl å la mig vid halv 12.
Nu så tänkte jag fortsätta lite med städningen och fixa med en massa tråkigt pappersarbete, men det måste göras.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0