Lördag...

Ja då va det redan lördag, va veckan har gått fort har den varit så rolig?? haha
I går så va jag med Kelly och Sandra på dagen, Kelly färgare Sandras hår och jag klippte det och hon vart nöjd som tur är :p Sen skulle jag hjälpa Linn med hennes blogg design så vi satt i ett par timmar med den då Linn inte visste vad hon ville ha och så ändrade vi en del men kul är det =) Sen gick vi ner till henne och käkade kebab av 2 olika slag pratade och kollade runt på nätet. Linn och Johan ska åka till Thailand om ca 3 veckor och då ska jag va lägenhetsvakt, skönt att komma ifrån lägenheten jag bor i nu =) Då kommer jag och Kelly ännu närmare varandra, vilka mysiga kvällar vi kan ha =) Tack för en mysig kväll Linn ♥

Tänkte städa lite här hemma, fixa med min dator som jag behöver fixa om ska bara hitta en XP Vista skiva. Sen blir det ner till Kelly som vanligt =)

Jag ska sluta att försöka få denna vänskap att fungera, jag trodde verkligen att personen hade förändrats men fan va fel man har som vanligt. Är trött på att va snäll och trevlig och försöka hela tiden, varför ödsla sin tid?!!

Nää nu ska jag poppa musik och städa....Tjingeling...



Kommentarer
Postat av: Linnsan

Hej söt!

Tack själv :)

Jag är supernöjd med bloggen, tack!

2009-02-07 @ 14:56:37
URL: http://linnisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0