Mys mys...

Ja jag är på riktigt myshumör, ibland vill man verkligen inte va singel kunna krypa upp i sin älsklings famn och bara mysa hur underbar som helst. Och jag är ingen sån som kan mysa med en kompis eller vilken kille som helst, det känns så fel. Den jag ska mysa med ska också betyda ngt för mig för då blir känslan ännu bättre =)

Känner att jag skulle vilja åka iväg igen, det är inte så att det har hänt ngt eller att jag vill fly i från ngt men det känns som att jag står och trampar på samma ställe med det mesta i livet. Vill bara börja om på en ny kula så varför inte göra det någon annanstans?? Iaf ett tag, tror att det skulle va jätte skönt och bra för den delen utvidga sina vyer =)

Har massa bilder från dagen som kommer upp senare nu tänkte jag ta en härlig dusch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0