Söndag...

Va ju hos Jeppe i går, sen kom Jonny, Linnea och Ämil dit =) Vi drog ganska snabbt ner till Tjili där vi hade as kul, det hände en patetisk händelse under kvällen som jag bara kan skratta åt patetiska tjejer säger jag bara.
Kom väl hem runt halv 6 och kunde inte somna på ett tag men till slut så gjorde jag det och vaknade vid 9 av att Simon (brorsonen) väsnades och ville in på rummet. Somnade till slut om igen och gick upp vid halv 1. Träffade ett gäng tjejer vid 2  tiden och diskuterade en händelse som har dykt upp, men vill jag inte säga om den saken.

Har precis käkat hos Kelly, nu lägger hon barnen och sen kanske det blir en film eller nått.
I morron ska jag komma igång med träningen igen efter att varit sjuk i ca 3 veckor och min kära vän Kelly ska med ner och svettas med mig =) Ska sätta ihop en schema på min träning nu så att det verkligen blir allvar, fan det är ju sommar snart och har en del fotograferingar iplanerade.

Näää nu ska jag va social...tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0