Va vare jag sa?? =)

Läste Tessans blogg nyss, hon har nu kommit hem från Dalarna efter att hon och hennes familj va runt där och skulle kolla antikaffärer/marknader. När hon sa detta till mig och att hon skulle va i Borlänge så sa jag till henne att hon måste in på Kupolen och kolla skorna i deras stora skoaffär. Men det kommer inte jag ha tid med vi ska ju runt på antik marknader mm. Hmm....så här skrev hon i sin blogg =)

sen åkte vi till Kupolen, ett köpcentrum i borlänge....... Sen fann jag även ett par UR snygga stävlar som jag bara va tvungen att ha... så min snälla mamma köpte mina stövlar åt mig =) wiiiii 299:- kostade dom också..... vi va inne på nå stoooor sko butik.... jag hittade sjukt mycke fina skor! i love skor!!

Vad vare jag sa??  =) Hehe
Det är synd att man inte har pengar när man nu väl ska åka upp dit igen, fan vill ju nya skor =(

I dag har jag varit på lite mer cp humör och drivit runt med folk via sms, mina polare måste ju tror att jag slagit i huvudet eller nått *haha*¨Sen har jag haft en så där härlig känsla i kroppen i dag, så det nästan sprätte om mig hehe nice.

I går så va jag och Karin nere på mödravården, ni skulle ha sett/hört Karin när hon fick höra att jag inte haft sex på 2½ månad *haha* hon va lite chockad stackarn. Jaja men jag har valt det själv, efter mitt brake med mitt ex så valde jag att lägga killar på hyllan ett tag,  ta hand och bara tänka på mig själv och det har varit så skönt. Folk blir ju lite fundersamma när man säger att man inte haft sex på ett tag, blir du inte kåt?? *haha* jag är inte mer än en människa klart som fan att man blir kåt. MEN ju mer tiden går ju mindre känner man behovet men visst tankarna finns ju där såklart. Men jag väljer också att inte gör det för då blir det som att ställa en chipsskål på bordet, tar man 1 är man fast. då är jag hellre utan.


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet -,

haha inegn fara tjejen, lätt att bli förvirrad, ni kan ju inte veta att jag haft två ;) Nu är dne andra bloggen på G igen också. Vilken jätte fin header du har nu !

2009-02-10 @ 20:37:46
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Ja det är bra mycket snö nu :) Det är hälirgt :D

2009-02-11 @ 09:03:10
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Tiilii

hiihiihiii.... jag hittade skooor =D

2009-02-11 @ 20:56:34
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0