Bra dag...

Skolstarten gick jätte bra i dag, hade en håltimme på över 1 timme så jag gick och tränade. Det är så perfekt att skolan och gymmet ligger så nära varandra *Benita glad* =) Sen när jag hade Samhällskundskap så gick både Linda J och Jessika där, skit kul. Vi skulle göra ett test på att se hur allmänbildad man är, shit tänkte jag...jag är ju verkligen inte de. Jag chansade på dem flesta frågorna och sen när vi rättade dem hade jag 9/12 rätt *WHAT* jag och en till hade det och vi va "bäst" i klassen, haha tänk vad man kan underskatta sig ibland :p Det är sånna här saker som lyfter en även fats jag chansade en del *hehe*

I morron börjar jag inte förns halv 11 tror ja, så det blir att träna innan skolan...känner att jag är sååå laddad inför allt det här. Det är en sak som tynger mig väldigt hårt men jag hoppas att det löser sig snart för annars vet ja inte riktigt vad jag ska ta mig till, som tur är så finns det så mycket annat positivt just nu så jag glädjer mig över det =)

Efter skolan mötte jag upp Kelly som skulle till läkaren, nu sitter jag hos mamma och lånar nätet. Ska hem snart och plugga lite och laga mat till i morron, nu när man har kommit igång med träningen så går det ju åt en del mat som man äter hela tiden =)

Åhhh i morron börjar Andra Avenyn igen =) *weee* Tjingeling badring...


Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet -,

ja guud det är sån frihet att träna tycker jag, kan vara hur trött som helst under dagarna på jobbet men på nbågot sätt orkar jag as mycket på gymmet på kvällen ! hur gammal är du, och vad pluggar du? :)

2009-01-12 @ 19:00:38
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Sooz

Åh d e bra att du känner dej laddad!! lycka till me pluggandet :) Vi får styra upp nå tränings tillfälle o så framöver :) Måste bara höra me sambon vilken dag som passar han bäst :) Kram

2009-01-13 @ 16:25:48
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: Tiilii

Bra där att du rycker tag i allt..super duktig är du... kram

2009-01-14 @ 10:30:40
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet -,

jaha då förstår jag :) Vad skönt att läsa upp betygen, har flera kompisar som är kring 25år som också gör det !

2009-01-14 @ 20:00:17
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0