...

Hade inge bra rubrik....Har varit väldigt trött dem senaste dagarna, känns som att man inte orkar göra nånting.
Sitter just nu hemma hos mamma och lånar datorn som vanligt :) I morse så va jag och Lexie ute och tränade och hon va jätte duktig även fast hon va smeedad då hon mest har legat inne då hon är väldigt ksott rädd och vill inte gå ut. Men nu smäller det inte så mycket så nu är vi ute mycket mer igen och hon älskar det och jag med för den delen =)
Nu när snön börjar komma tillbaka så ska jag ta fram hennes dragsele så att hon kan få lite mer fysisk träning med pulka =) Ska se om jag kan sno något litet barn som hon kan dra.

I kväll så kommer Lina över, vi ska kolla på film, äta lite mat och bara ha en mysig lördag kväll =)
Sen kommer förmodligen Mikaela också för att hämta en säng som är hennes, ska även försöka fixa i mitt förråd samtidigt så att vi kan kasta Mikaelas våningsäng som står där och jag får mer plats =)

Hoppas på lite sol i morron så att man kan va ute och ta lite fina bilder och lite mer snö tack =) Vilka krav man har :p men varför nöja sig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0