=)

Åhh vart ju världens lyckligaste när jag va hemma hos Jeppe i söndags, min försvunna perfym va där *weeeee*
 Min Armani Code....åhhh jag gick och luktade på den hela tiden till slut va jag tvungen att ta på mig den *haha*

Satt ju i Hundar utan hems monter i går och det gick bra, va inte så mycket folk i början men runt 12 kom det fler.
Och kallt som fan va det ute också :( Snälla Carina både hämtade och lämnade mig =) Sen va det middag hos mamma med Brorsan hans fru Monica och lille Simon =)

I dag har jag röjt hemma, rensat alla kläder varav 2 soppsäckar som kastas, Tagit ner alla julsaker och gardiner, stykit den andra hos skulle upp. Rensat saker som ska kastas och som ska ner till förrådet, fixar lite i förrådet. Men är dock inte klar ännu ska fixa mer i morron, och snöa har det gjort en del också jätte mysigt så i morron blir det kamera dags igen =) Nää nu ska jag styra upp en sak...see you...


Armani Code

Kommentarer
Postat av: Sooz

ååhh den luktar så gott :) har den,men ej mkt kvar i flarra nu!! dax o snåla ;)

2009-01-12 @ 17:05:02
URL: http://raggarsooz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Fin flaska det var! :D



Puss!

2009-01-12 @ 18:31:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0