Grattis...

Ja nu är det lördag och min älskade vän Karin fyller år i dag =)

Sitter fortfarande hos Kelly, kollade ju som sagt på Wall E började kolla på den för ett tag sedan men då verkade den så himla dålig. Men nu kollade jag på hela och den va ju ganska söt =)
Kelly har pimplat lite vin och Markus sin Whisky och jag med min Coca Cola, bra blandning där *hehe* Suttit och pratat om allt möjligt, gamla minnen fråni sommras tex när vi åkte upp till Borlänge och överraskade Markus och hur kul vi hade då. Planerade även att dra upp dit i Juli på Peace and love festivalen, Volbit kommer du dit :D Men Kelly ska fixa barnvakt först och jag hundvakt så vi får se men hoppas verkligen på det =)

I morron så ska vi fixa i barnens lekrum, ta dit en till säng och få iordning på alla leksaker och så ska vi även göra ngt med barnen. Så i morron blir det en Kelly familje dag *mys pys*

Kollade på en film i går kväll och jag kände igen mig en del i filmen även fast jag inte är så gammal *hehe* men jag vill inte bli som henne. Om jag kunde dra tillbaka klockan så hade jag gjort det, ändrat lite och då hade det varit perfekt, det är så jag vill ha det men nu är det försent och jag får bita i det sura äpplet och gå vidare. Ibland gör man sina misstag men man lär sig också mycket av det, det kommer alltid något gott ur det onda som man säger och så är det verkligen i det här fallet.

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

Jag har alltid tränat, alltid alltid :) Men tävlade gymnastik förut men slutade då jag slet av muskelfäste och ledband i armen. Så sen des (4år ungefär) har jag sysslat med styrketräning :) Du d, tränar du?

2009-01-10 @ 10:02:26
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

ja det är inte så lätt att veta :) Jo nu senaste månaderna har jag dragit igång ordentligt.



Hur är det med dig annars då?

2009-01-11 @ 08:09:39
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0