Hej igen

Det blir inge stan i veckan då vi kom på att det är nog bättre att göra det nästa vecka.
Va nere i förrådet och fixade, shit va saker :s men fan allt fick plats (klappar mig själv på axeln) då jag inte är så bra på att organisera, sen drog jag över till Kelly käkade as GOD pasta/kyckling sallad fan den skulle man ju kunna leva för haha.
Nu kom jag precis hem efter att jag Kelly och Wasse varit nere och solar, sååå skönt men fan va kallt det va i själva rummet och så är det ju sten golv :S

Åhhh längtar tills på lördag om det nu blir så som vi planerat, Coscos sallad (stavas det så?)  gott vin och Erotika Party =) Fan va kul vi kommer att ha, hoppas verkligen att det kommer att bli av =)

Nää nu börjar ju Lipstick Jungle....bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0