Jobb jobb...

all den väntan från jobben man söker *usch* vill bara få ett nu, kan ingen bara ge mig ett?? haha :p

I dag så va jag, mamma och Lexie nere i Nyfors och gick, fotade lite så bilderna kommer. Men fan va kallt det va, hade mina gympa skor på mig och höll på att frysa tårna av mig =( men jag får skylla mig själv då jag tappat bort mina kängor =( Så vi va inte ute så länge tyvärr, men så fort jag hittat mina skor då ska vi dit igen =) Det är så himla mysigt där nere och det spelar inge roll vilken årstid det är.

Sen va jag nere hos Kelly och busade lite med ungarna, ska dit i morron och käka lunch med henne =)
Ja ja det heter Fjärrvärme inte fjällvärme, men vadå det låter ju lite mysigare *asg*

I morron ska jag träna också skönt som fan, det tar inte lång tid så vipps så är Beach 2009 här så det gäller att ligga i nu.

Känner att 2009 kommer att bli ett bra år ha en jävla massa motivation till allt speciellt träningen och fan vad jag ska träna, den här kroppen ska bli fitt om det så kräver träning 7 dagar i veckan :p Mitt hem iaf sovrummet kommer få en helrenovering och jag vet precis hur det ska se ut och fan va nice det kommer att bli. Kommer även att fixa i v-rummet och hallen. Vill göra allt nu men så kommer det ju inte att bli, får ta en sak i taget.

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet -,

usch förstår verkligen vad du känner, de där me djobb är så jäkla irriterande :(

2009-01-07 @ 20:13:33
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/
Postat av: Patte

Haha ja visst fan låter de mysigare =)

2009-01-08 @ 18:48:43
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: Patte

haha ja visst fan låter de mysigare =)

2009-01-08 @ 18:50:13
URL: http://benii.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

tack det är bra med mig :) haha jo jag har återhämtat mig sen nyår, men det skulle ju inte vaar fe att ta ledigt en vecka och vila ut ordentligt ;) Själv då, utvilad efter nyår? :)

2009-01-08 @ 19:58:15
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0