Måndag

I går så flyttade jag alla dessa jävla saker till ett förråd men allt fick inte plats så det har stått utanför förrådet, ska dit nu och fixa :( Va helt slut i går, först så sov jag väl ca 6 timmar tills i går och sen flytta med en förkyldning i kroppen det gjorde att jag somnade kl 21 :) och gick upp halv 10 i morse fan va skönt de va =) är dock lite stel i kroppen, är nu täpt i näsan, ont i halsen, hängig i huvudet *uscha*

Fick en trevlig överaskning i brevlådan i dag *hihi* så nu ska jag och Kelly till stan i veckan och göra en sak eller iaf jag och hon följer med =)

I morron ska jag på en interjuv i Sturegallerian hos en modellagent som nu ska starta upp en argentur ihop med sin aventfirma, hon hade hittat mig på http://www.modellbilder.se  trevligt trevligt.

Åhh jag orkar verkligen inte fixa i förrådet, det kommer att sluta med att jag kommer att kasta allt haha

Kommentarer
Postat av: Your Dream Closet

jag med älskar victorias secret :)

2009-01-26 @ 19:52:30
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0