Nytt år nya tag...

Skulle kunna spy så mycket som helst i bloggen i dag men jag pallar inte, är bara så trött på alla barnsligheter.

I går så käkade jag middags hos Angelica, David, Johanna och hennes kille och Jonas. Så jävla gott det va =)
Sen drog jag upp till Emelie satt där ett tag sen drog vi ner till Emil där det va en jävla massa fjortisar haha. Alla va ute på 12 slaget sen drog vi in till Kelly. Barnen va vakna och Kitty ville komma till mig, sen tänkte jag gå ut och röka så jag tänkte lämna över henne till Farfar men det ville hon inte, Kitty ville inte ens till sin mamma. Fan va chockade vi va men jag va ju glad såklart *hehe* sen gick jag och la henne i hennes nya säng och hon somnade väldigt fort lilla skruttan =)
Fick reda på en sak under kvällen som gjorde mig lite chockad men det förvånade mig inte igentligen.

Sov hos min mamma då jag ändå va i huset, vaknade i morse och skulle gå ut med Lexie, men hon va ju inte ens här. Min kära vän Daniel tog med henne till landet där det inte smäller så mycket, så våra hundar fick en smällfri kväll =)
Tusen tack killen för att hon fick följa med =)

På måndag så ska jag stå i Hundar utan hems monter på Husdjursmässan, snälla Carina hämtar upp mig väldigt skönt då det är på Kista mässan. Ska bli roligt att jobba ihop med dem, hjälpa hundar som inte ha något hem. http://www.hundarutanhem.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0