Kan inte sova :(

Gick och la mig i sängen vid halv 11 och va jätte trött men inte fan kunde jag somna :( halv 12 gick jag upp och hämtade datorn. Ligger nu i sängen med datorn i knät, lyssnar på musik och är väldigt hungrig man kanske ska gå upp och stoppa något i magen?!!
Har inte gjort så mycket i dag, va ute på en långpromenad med Johanna och hennes hund Hugo sen har jag varit med Kelly och hennes barn, massa mys och bus blev det. Har faktiskt inte träffat min älskling i dag ahh förutom i morse innan han gick till jobbet, det känns väldigt tomt här i sängen bredvid mig :( men i morron får jag ligga i hans famn igen :)

I morron så kommer Nathalie hit och fikar med mig på fm, det va ett tag sedan vi träffades så det kommer att bli jätte kul att träffa henne igen. Sen ska jag ringa runt lite på olika saker, håller nämligen på med ett "projekt" så jag ska kolla upp lite saker och fixa en massa saker. Ska verkligen ligga i nu så att detta kan bli verklighet inom en snart framtid =)

Längtar till sommaren då jag, Micke och barnen åker ner till Belgien, ska träffa Mickes mamma och kolla på lite hundar kankse :p Ja Lexies ras kommer ju från Belgien och sen ska vi göra en annan sak där ner :D Kommer att bli HELT underbart, vi ha redan bestämt vilka ------- vi ska ha :p hehe ja jag är lite hemlig av mig men det är bara roligt för då blir folk nyfikna :P Näää nu ska jag äta ngt och sen försöka sova....

Kommentarer
Postat av: Tiilii

vad för projekt? =)

2009-03-11 @ 16:00:30
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/
Postat av: Sooz

hehe ska ni kanske förlova er där nere?:P hehe blev nyfiken nue jue :D

2009-03-12 @ 23:57:38
URL: http://raggarsooz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0