Kommer någon ihåg???

Pound Puppies and the legend of the big paw



Åhh vad jag älskade den här filmen när jag va liten, men en viss person speladade över filmen och jag har inte sett den sen dess och kom heller inte ihåg vad den hette. Men nu tack vare Sara så kan jag se den igen så hon kom ihåg vad den hette *weee* Ska bara komma på vad den hette på Svenska :S Någon som vet??

I kväll blir det massa mys med min älskling, ska kolla film och bara mysa. I går gick tiden så fort, den gör det när vi är med varandra :( låt tiden gå långsammare....Nä jag gick upp i dag så SNÖADE det *ahahhhh* WAY?? Men nu håller solen på att tränga igenom molnen så lite sol kanske man får i dag =)

Kommentarer
Postat av: Caroline

Åhh det var den jag menade oxå!!

Shit vad längesen jag såg den..

Kommer inte på vad den heter på svenska men sökandet fortsätter :)

2009-03-20 @ 14:25:14
Postat av: Sooz

ååhh va ja älskade den där filmen =)

2009-03-29 @ 11:22:46
Postat av: Chrille

Har sett att megastore.se har den men har ännu inte hittat den med svenskt tal och sökandet fortsätter. Släng gärna iväg ett mail om du skulle hitta den på svenska, detta 'r barndomsminnen ^^

2011-01-20 @ 15:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0