Underbara underbaraste...

Ja det är min Micke =)

I går så märkte jag att jag fått urinvägsinfektion och min kära vän Kelly är ju för gooo, hon va nere och handlade och kom hem med persilja som hon sedan gjorde the av. Tack gumman. Och sen när Micke kom hem så hade han med sig en bukett med röda rosor, tack älskling =) Vilka hunderbara människor man har om kring sig ♥

I kväll blir det mys med Kelly och CO, Micke blir hemma med barnen men ska dit i morron och ha lite lördags mys =) Sen på söndag så ska vi till Bålsta på Hockey cup med barnen HELA dagen, massa mys =)

Kommentarer
Postat av: Mikael Gustafsson

Min Ängel...längtar till imorgon lördag och resten som komma skall...;) Älskar Dig!!!

Puss Puss!!

2009-03-13 @ 17:11:44
Postat av: Karin

Fy fan va ni e gulliga! många <3 till er!

2009-03-13 @ 19:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0