Long time no see....

Det har verkligen varit blogg torka här, vi har haft jätte mycket att göra då vi gör om i v-rummet.
Så jag har lagt ner all min tid till att fixa här hemma och sen har det blivit träning och massa mys med min älskling =)

Men nu tänkte jag försöka komma i gång igen med bloggen =)
Träningen går bra, haft lite dålig motivation under helgen men jag har haft tandvärk så det beror nog på det. Annars så va vi ute i morse och gick som vanligt fast lite senare :p Just nu är det mycket fettförbränning, power walk på morgonen och spinning efter träningen...jaaaaa jag ska komma i form =D Jag har en speciell dag som jag satt upp som delmål och det är den 23/7-09, den dagen är en del av min framtid som jag också kommer att dela med Micke...Åhhhh vad jag kommer att gråta ;p kommer att va SÅÅÅ mysigt och dem är så fina....VILL NU!!! =)

Näää nu ska jag äta upp mina ägg sen vill Lexie ut...see ya

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska ni förlova er? :)

2009-05-06 @ 18:18:43
URL: http://remes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0