1 Oktober

Shit vad tiden går fort, hösten är redan här =) Tycker att det är väldigt mysigt på hösten, dock lite kallt för min del ;) Men när mörkret faller och jag får tända massa ljus *weee*  ute är det perfekt väder för att vara ute i med hundarna =)

♥ I måndags så "firade" vi 7 månader *hihi* det känns som 7 år ;) Tänkte på det i går, jag fattar inte hur han lyckas göra så att jag älskar honom så jävla mycket, det går lixom inte beskriva med ord hur mycket jag älskar honom. Båda har gått och blivit nykära vilket händer ett par gånger i månaden ;) Det är en massa pluttinuttande ;) hihi ♥

Ja i dag började dem 2 första hundarna, det har dock bara kommit 1 en så länge men han skulle komma innan 9 =) Vi ska ut i höstens alla färger, frosten låg på marken i morse och nu är det bar 1,7 grader ute *AAAHHH* Det är bara på med kläder och dem nyinförskaffade vantarna ska på =)

I går va jag och Micke å köpte färg på Bauhaus, hittade äntligen färgen vi ville ha efter att åkt runt lite överallt. Och vet ni??? EKO:- har STÄNGT!!!!!!!!!!!!!!!!! VAAA fan!!!!!! City gross ska öppnas där i stället :( jag som verkligen älskade EKO =(  Va väldigt besviken när vi åkte dit =(


Kommentarer
Postat av: Tess

fin bild

2009-10-03 @ 09:36:44
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0