Grumme diskmedel

Japp nu är det fredag IGEN =)
Kom ni ihåg att jag skrev om min dille på rengöringsmedel?? Har tyvärr inte hunnit fota ännu då jag inte hittar batteriet till kameran :S
Men ville bara berätta lite snabbt om Grumme diskmedel HAV, den kan jag stå och lukta på i flera minuter står och trycker på flaskan så man känner doften, den luktar helt sjukt ;) Till slut känner jag ingen doft mer då hela min näsa är täckt av denna goda doft *haha* Ni kanske tror att jag är störd men det gör inget då bjuder jag på de ;) För jag älskar den doften =) Önska bara att dem kunde göra det till skurmedel också i den doften.



Nää nu ska jag springa ut med hundarna sen blir det träning för dem och tvättstuga =)

Kommentarer
Postat av: Helle

Andreas jobb flyttar ner till Danmark. Å efter mycket om och men så har jag nu beslutat mig för att följa med. Ska bli intressant :D Vi har redan köpt lägenhet och försöker nu sälja våran håller tummarna så blir allt bra :D

Kram

2009-10-23 @ 11:13:50
URL: http://bumbinalla.blogg.se/?tmp=23111

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0