Härlig onsdag =)

Nu har redan halva veckan gått och tiden har bara runnit i väg, sitter och väntar på att hundarna ska komma och killarna från Comhem för dem ska installera 3 hål i väggen här. Måttligt roande när dem säger "vi kommer mellan 8-10" jaha då är det bara att sitta och vänta =(

Sen blir det iaf Tyresö, kunde inte åka dit i går då Jenny skulle på möte och min kära Lexie hade varit hård i magen på natten och hållt mig och Micke vaken en heldel (kommer ett eget inlägg om det)

I måndags va det träning på schemat det vart axlar och biceps och 15 cykling då klockan va alldeles för mycket.
I går va det baksida lår och vader =) ÄLSKAR att köra vader hihi men det kanske är för att jag är så "stark" i dem??? Körde stående vadpress och är nu uppe i 200kg =D Hihi som sagt fan vad jag älskar det, nästa gång ska jag köra minst 240kg ;) sen va det en annan övning som jag körde och där körde jag bara på 90 kg då jag har problem med knäna och all vikt kommer direkt mot fötterna och jag ligg/sitter hehe lite svårt att förklara =)

Core träning
Ja i dag ska jag börja på core passet, det är en inriktning för just magen och ryggen. Det kan verkligen behövas då jag har problem med ryggen och mage älskar jag också att träna, mer om Core ka du läsa här.


Kommentarer
Postat av: Tess

ja precis man bokar en tid för sminkningen. Så väljer man om man vill ha vardagssminkning eller fest sminkning, jag rekomenderar då fest sminkningen för man lär sig ju samtidigt när dom sminkar för dom förklarar allt för dig och svarar på dom fråger du har om makeup och så.

Och så e ju festsminkningar mycke roligare

2009-10-07 @ 09:15:29
URL: http://rejment.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

bra gissat! Allt bra med dig ?

2009-10-07 @ 10:32:18
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

allt är bara bra med mig..händer hos dig då?

2009-10-07 @ 23:15:32
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

okej, daghundar? ja ska snart krypa ner bredvid min sambo igen..sovit gott?

2009-10-09 @ 09:21:07
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0