Hej hopp...

Inget bloggande har det blivit, har varit sjuk i en vecka och just på min födelsedag som va förra lördagen men hade födelsedags fika i söndags =) Fick en jätte fin rosa morronrock av min älskling på självaste min födelsedag sen fick jag baktillbehör och tights av honom =) Av min mamma fick jag bunkar att göra spet i och ett 3 vångins kakfat. Sen fick jag en jätte fin vas, kläder saker till köket av mina bröder och en gullig dekorations blomma av min kära mormor.

Nu är jag frisk från viruset men i morse så hade jag fått urinvägsinfektion :( så jag och mamma åkte till Handens närsjukhus för där skulle det gå snabbare att få medicin så att jag kunde gå till jobbet på e.m och ha stängningen.




Kaktillbehören





Nygräddade muffins




Kärleksmums




Kommentarer
Postat av: Tess

Grattis i efterskott fy på mig som glömde.. jag evrkar glömma det mesta nu förtiden buhuu puss o kräm

2009-09-09 @ 13:37:13
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0