Vilka är vi???

En lista tagen från Jessicas blogg...

Vad heter ni?
Benita och Micke
Hur träffades ni? På en fest i Februari
Är ni förlovade? JAA =)
Bor ni ihop? Ja det gör vi
Har ni barn? Nej, men Micke ha 2
Har båda körkort? Nej bara Micke
Isåfall, vem kör bäst?
Kommer du ihåg er första kyss? Ja det är klart =)
Vem sa "Jag älskar dig" först? Det va jag som råkade försäga mig *hehe* men som tur va så kände han lika dant ;)
Vem är äldst? Micke
Vilka stjärntecken är ni? Jungfru och Vädur
Vem fyller först på året? Micke
Vem är längst? Micke
Vem sjunger bäst? Haha, inte jag i alla fall..
Håller ni i handen på stan? Ja det är klart
Kände ni varann innan ni blev ihop? Nej det gjorde vi inte
Blev du kär i första ögonkastet? Nä, det kan jag inte påstå...
Har ni någon speciell låt? Ja Basic Element - Touch you right now sen finns det ju andra
Har ni några "fri kort"? Vad är det??
Har ni varit utomlands tillammans? Nope
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Olika, beror lite på det...men mest så tränar vi på gymmet och sen umgås vi framför tv:n
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Jaaaa
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Nja, jag bodde i Tyresö och Micke i Haninge så 15 min med bil =)
Blir du lätt svartsjuk? Det beror på...det kan gå i vågor men inte så mycket iaf
Brukar ni bråka? Nä, har det ens hänt? :P Smågnabb i så fall..
Ringer eller SMS:ar ni mest? Sms:ar då man inte alltid kan prata när man är på jobbet
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? OJ va svårt, älskar ju hela hans kropp ;)
Brukar nån av er prata i sömnen? Nää men det har väl hänt nångång

Kommentarer
Postat av: Jack

Snygg blogg;) Händer idag ;D?

2009-09-11 @ 19:24:46
URL: http://paraplyjack.blogg.se/
Postat av: Jack

sv: jag ska ut med polare ;) blir det film ikväll?

2009-09-12 @ 16:41:04
URL: http://paraplyjack.blogg.se/
Postat av: your dream closet

Åh vad kul för er :) glad för din skull !

2009-09-12 @ 20:07:51
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0