Sjuk...

Har legat sjuk sen i söndags :( Och Patric vart magsjuk den natten och spydde 1gång i timmen, jätte roande. Då Micke är jätte känslig mot spyor så va det jag som tog det, sov inte många blund den natten :S

I morse så va min hals så irriterad att jag hostade blod :( hade så jävla ont i halsen i går kväll så det va sjukt åt det, hostar som en idiot, ont i huvudet och feber :S Vll bara bli frisk.

Sen har folk ringt från olika förskolor och vill ha in mig, FAN måste jag va sjuk nu?? Dem ringde senast i morse :(
Sen ska jag träffa föräldrarna i dag till min valp om jag blir bättre annars får jag faktiskt hoppa över det, men det skulle vara kul att träffa båda föräldrar djuren och uppfödaren =)

Nää nu ska jag lägga mig i soffan...

Kommentarer
Postat av: Karin

Krya på dig <3

2010-02-03 @ 18:47:05
URL: http://karinofalcon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0