Fredag igen...

Redan fredag och veckorna går fortfarande fort, och mer snö har vi ju fått och mysig är det =) Lexie blir som en unghund igen ;)

Som jag skrev i mitt förra inlägg så ville jag INTE gå ut med vilken kennel min valp kommer i från men vissa personer kan tydligen inte respektera det och skrev detta i min blogg. Vilket nu resulterar i att jag måste godkänna mina kommentarer vilken jag tycker är jätte tråkigt. Förstår inte varför folk måste hålla på hela tiden, vad är erat problem??? Och sen vara anonym, hur fegt är inte det???

Aja hur som helst har jag jobbat på en ny förskola och trivdes väldigt bra där, sen väntar jag på att en tjej ska höra av sig om ett annat jobb som jag verkligen vill ha, skulle va så perfekt =)

Nu ska barnen kolla på film, Micke fixa musiken på datorn och jag lägger mig i ett varmt skönt bad hoppas ni får en underbar fredag =)

En solig dag på Ramsjön


Kommentarer
Postat av: Karin

Att folk orkar hålla på!!!! Så tråkigt!!! Jag har världens valpabstinens och bara väntar på att tiken ska börja löpa. feb/mars!!! Så till sommaren får man en till röding=) Trevlig helg. Kram!!



Hoppas du får jobbet du vill ha!

2010-01-29 @ 21:22:01
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Tess

jo men d¨blir de as bra, för jag villl ha mörkt underhår =D

2010-01-30 @ 01:38:44
URL: http://rejment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0