Nära krock...

I dag har vi varit på Hockeymatch och vi vann mot Värmdö =)
På vägen hem höll vi på att krocka pga en jävla kärring!!!! Vi ligger på motorvägen i ytter fil och hon ska byta till våran fil framför OSS!! HALLÅ!!! Och hon ser verkligen inte oss, det ända jag ser är att snart smäller vi. Som tur är så va det en halvmeter snö på marken från räcket så att Micke fick väja dit och att vi ha ABS bromsar men rumpan på bilen åkte fram och tillbaka mellan räcket och kärringens bil men nuddade aldrig. Fyfan att vissa ens får ha körkort, tur att min man kan köra bil och att vi har dem bromsarna mm. Såg verkligen hur hennes arsle åkte framför våran bil, både jag och Micke tittade på henne när vi kommit förbi då han fick gasa så att vi heller inte krockade men hon såg helt obrydd ut så jag vet inte ens om hon vet om vad som hände.

Sen höll en bil på att köra in i oss i röven när det vart stopp i ena filen och där hade vi turen att den bilden kunde svänga ut på motgående riktning.

Annars har helgen varit riktigt mysig, den har inte gått lika fort som tur är =) Har i dag dock fått ont i halsen och varit hängig på em men hoppas att det släpper så att jag kan träna i morron =)

Just de, va ju oss Karin och kollade på lilla Oliver i torsdags sååå söt han va...kort kommer på honom =)


Kommentarer
Postat av: Karin

Vilken tur att ni klarade er oskadda!!!! Vissa ska verkligen inte ha körkort!!!! Kram

2010-02-01 @ 21:06:40
URL: http://karinofalcon.blogg.se/
Postat av: Karin

ojoj.. vilken tur att ni inte krocka!!

åå.. ja.. jag vill se bilderna på oliver! <3

2010-02-03 @ 00:09:13
URL: http://varanlillafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0