Oj oj va tiden går

Det är redan torsdag =) Och vet ni?? Jag har gått ner 2 kilo :D på 4 dagar =) Weeee, snacka om att bli mer sporrad.
Tyvärr så har ja inte bloggat som ja velat men jag har fått en inflamation i min högra triceps :( Kan inte ens äta med min högra arm så ont har jag :(
Därav att ni som väntar på bloggar fått vänta då jag inte kan hålla på så mycket med musen ;)
Men så fort den är bra så ska jag börja pilla på dem igen =) Min har jultema fortfarande :( Men men det är sånt som händer.

Veckans pass har sett ut så här:
Måndag: 11:00 pump, 18 core, 18:30 Step up i 30 min
Tisdag: 19:00 Box/Combat i 2 tim
Onsdag: 11:00 Spnning, 11:30 Styrka, 12:00 Abs a´n Ass

Då jag haft ont i halsen har det inte blivit några morron promenader förutom i måndags, men promenader blir det ju iaf med hundarna =)

I kväll är det Combat, spinning och pump men kommer nog bara att köra spinningen pga min triceps och sen köra framsida lår och vader =)


Kommentarer
Postat av: Ullis

Tack...storleken är bra på texten i förra inlägget men på det nya är den lite igen?

Hur gör jag?



Kram

2010-01-07 @ 14:42:38
URL: http://ullist.blogg.se/
Postat av: Ullis

Hm...skrev ett annat för att testa men då blev det litet igen så jag tog bort det...skumt.

Bra att du finns som kan hjälpa mig..Tack

2010-01-07 @ 16:25:40
URL: http://ullist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0