Intervallträning och 8 år

Hittade helt underbar musik på datorn som jag städade till, känner hur det börjar pumpa i min kropp och rätt som det va så va jag påklädd musiken i öronen och hunden i kopplet. Det började med att vi powerwalkade och slutade med intervallträning, jag som ALDRIG joggar pga av dåligt knä och astma men man lever bara en gång och ska jag va ärlig så va det riktigt skönt. Ja sätter fast Lexie runt min midja så jag kan använda min armar fritt, och hon är jätte duktig ;)
Ska nog ge mig ut på en runda i morron med, fick dock en väldig mjälksyra i vaderna men det blir väl bättre med tiden ;) Har ju legat i dvala i en månad nu så det är ju inte så konstigt *hehe*

Sen är det inte vilken dag som helst utan min finaste tjej fyller 8 år i dag ♥ Vi har haft lite uppletande i en stor snöhög som hon uppskattade väldigt mycket och gosat en heldel, fast det gör vi ju varje dag =)

Nä nu blir det att hoppa i badet och sen lägga mina stackars vader på spikmattan =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0