Nytt tränings schema

Jag har suttit med ett nytt tränings schema som kommer förhoppningsvis börja på söndag eller måndag beroende på hur jag mår då jag nu är sjuk :(

Tänkte på schemat jag skrev om innan, visst det kan fungera men jag har ingen tid att spilla så jag kör hårt ut iaf ;) Om jag ska kunna bli av med mina kilon så kan jag inte mesa, snart är sommaren här och jag vill gärna kunna bada med barnen i år. Jag är taggad till tusen och vill bara komma igång nu =)
Så här kommer det se ut:

5 dagar/veckan
förbränning morron
styrketräning + förbränning kväll, 12 reps x 3 set
kondition 1 dag/veckan
1 dags vila

Tror det kommer se ut ungefär så här:

Baksida lår/rumpa
Biceps/bröst
Framsida lår/mage
Triceps/rygg+axlar

Vet inte exakt vilka dagar jag lägger upp det på, men vet nu att vilan är på onsdagar sen får jag se hur jag lägger upp resten ;) Sen kan det ju hända att jag byter kroppsdelar också.
Nu ska jag sätta mig och tänka igenom vilka övningar jag ska göra också, alltid lika roligt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0