Ingen träning :(

Vaknade med att jag va tjock och ont i halsen *gråter* jag som ville träna, ha har halsen blivit bättre men ska nog inte träna för säkerhets skull då jag inte kan träna lugnt. Sitter här nu med mitt te och mackor, ska möt upp Karin med hundarna gå på en promenad sen upp till henne och leka med bloggarna =) Jag har mina perioder när det gäller min blogg och nu är jag i en blogg fas och nu ska Karin hjälpa mig lite med att design. Jag satt i går på lekte lite och det gick ganska bra men det är mycket man ska lära sig med alla dessa koder.

Lina ringde mig i morse och bjöd ut mig på middag i kväll *hehe* hon tyckte att jag va värd de =) Så jag ska hem till henne först och dricka lite vin sen in till stan till ett reserverat bord, sen vet man aldrig vad som händer ;p

Kommentarer
Postat av: Tiilii

fyy jag borde ha följt med... behövde verkligen träffa en vän idag puss

2009-01-23 @ 18:20:26
URL: http://tiiliiworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0