Lördags mys...

Ja det blev lördags mys hos Kelly igen =) Stackarn har nackspärr så jag har hjälp henn lite med barnen och så.
I går så va jag här halva dagen sen låg jag hemma och glodde på tv. I dag kom Lina över, vi tog en promenad med hundarna och sen gjorde jag hennes naglar. Efter det gick jag till Kelly, har nu haft massa mys med MASSA kalorier och socker :p men har sagt det 1 dag i veckan får jag :) Så i morron ska jag möta Tessan vid 9 då beger vi hos till gymmet :) först ska tänkte jag köra hårt på gymmet sen kanske simma lite och sen blir det bastun kan jag lova er, fan va skönt det ska bli :D Har haft vila i 2 dagar nu och det känns inte bra, så i morron blir det hårdträning...

Kommentarer
Postat av: Karin

hej baby.. när ska vi träffas?.. i miss you...

2009-01-18 @ 13:34:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0