Tröttis....

i dag är det dagen TRÖTT, har varit trött och irriterad hela dagen =( Men det känns ändå så OTROLIGT bra =) jag har varit utan cigaretter i 5 dagar så därav irritationen ;p
Annars så har vi mest tagit det lugnt, jag har bakat morotskaka som min älskling älskar så mycket :D sen va vi och tränade rygg och cyklade i 20 min. Känns bra det här med träningen, vi börjar komma i gång väldigt bra och i morron blir det bättre =) Jag har ju lagt på mig ett par kilo sen jag träffade Micke och dem ska BORT nu!!!!! Har sett många bloggar om vikt och tävlingar där olika lag tävlar mot varandra hur mycket man går ner i vikt tillsammans, det är en väldigt bra grej att göra och det peppar ju varandra så otroligt mycket, så det kanske man ska göra?!!
Nu jag går ju upp 05.30 varje morgon och går en power walk med Lexie i ca 45 min. Folk undrar varför jag går upp så tidigt, jo det är så här att Micke går upp då och för att vi ska hålla samma kost och träning så är det bra om vi går upp samtidigt och håller samma tider ;) och jag får VÄLDIGT mycket gjort när jag går upp så tidigt då jag är arbestlös och är hemma, fixar hemma (det mest är nu gjort), skriver mer på bloggen som kommer att bli ännu mer nu om träning och kost =) Fixar med hemsidan så att jag kan lansera den och träna min underbara hund till våra uppvisningar vi ska ha i Maj =) Och nu när solen är framme kan jag ju ligga ute i solen :D Det är nog det BÄSTA *hihi* jag är ju lite solgalen, satt ute i fredags i ca 30 min och fick redan då ränder av mitt linne =D Gillar ju inte ränder men så fort jag kastat bort några kilon så åker bikinin på :D

Nää nu ska jag lägga mig i soffan och mysa med min älskling =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0