Long time no see...

Det va ett tag sedan jag skrev, har väl inte hänt så mycket. Varit vid båten några svängar och kollat till den, blivit ännu kärare i min älskling *hehe* nu är det 2 veckor och 2 dagar kvar tills vi förlovar oss och om vi längtar, ringarna finns i vårat vitrinskåp och bara väntar på att få sättas på våra ringrar =)

Har bestämt mig för att gå ner dessa 10 kilo som jag lagt på mig efter att jag träffade Micke, så nu är det powerwalk på mordnarna igen och kosten har jag lagt om en hel del, tänkte skriva lite mer om det i morgon då jag håller på att fixar med maten som blir bakpotatis med kesofyllning =)

I går när Micke kom hem från jobbet så kom han hem med 3 röda rosor =) Han är så underbar min prins =)




Kycklingfilé med pesto, mosarella, soltorkade tomater fyllning =)

Kommentarer
Postat av: Sooz

ah va maten såg god ut =) har du recept?? :) naaw,snällt o komma hem me fina blommor te en toppen tjej :D

2009-07-08 @ 02:27:38
Postat av: Jenny

Hej. Det var ett tag sen man hörde från dig. ;) Ja, jag var på panduro igår men jag köpte ingen sockerpasta där då jag hittade en bra internetsida där det även har verktyg att arbeta med. :) Vad ska du dekorera? Lägg ut bild sen. hehe kram kram

2009-07-08 @ 13:47:52
URL: http://remes.blogg.se/
Postat av: Your Dream Closet

Guud vad ho den där maten såg ut, nu blev jag hungrig :D

2009-07-08 @ 20:40:21
URL: http://yourdreamcloset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0