Recept

Sooz ville ha receptet på kycklingfilén jag hade gjort så här kommer den

1. Kär upp kycklingfilén så att du kan få in fyllningen
2. Lägg på pesto, soltorkade tomater och sen mosarella osten överst
3. Stek upp kycklingen så att du får lite färg på dem
4. In i ugnen på 275 grader, tider beror på hur stora kycklingarna är så ha koll på dem

Jag serverade med mitt vitlöksris och sallad.

Vitlöksris
1. Måtta upp riset och stek en liten stund i kastrullen med olja
2. Skala 2 vitlöksklyftor och "mosa" dem, alltså lägg kniven på klyftan och tryck till så att den öppnar sig
3. Måtta vatten och häll i, låt koka i 20 min.

Kycklingfilén åt jag första gången hos min vän Karin så himmlans gott ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0