-22 grader

HELT sjukt ju....stackars Lexie fick massa sköldkramp i tassarna, det är inge väder för långpromenad i dag.
Undra när det ska bli lite mindre minusgrader ute?? Vill kunna skotta bort all snö på vägen upp till oss och vår trappa.

I lördags så va jag och Micke hos en gamal klasskompis till mig ute på Gålö för att kolla på deras gård för att se om det va hade potensial för att vara läger/kursgård till mig i sommar, va dock lite svårt att se vart marken gick under all snö :S Ska tillbaka dit och titta när snön är bort (När det nu blir) sen så kanske jag ska kolla på ett annat ställe :)

Har tränat hela helgen, fredag: körde jag kondition, lördag så började vi morgonen (09:20) Med ett extra step pass efter det vart det pump och core :) i söndags vart det kondition och framsida lår, va riktigt nöjd med passet gick upp till 61 kilo ;) låg på 55 kilo för 3 veckor sen och har heller inte kört det sen dess då jag va sjuk mm.
Har även börjat springa lite lätt på bandet för att få upp lite flås :)

Ska åka och jobba vid 12 dem ringde precis in mig igen :) *wee* mer jobb till mig *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0