Åhhh fredag igen ;)

Såååå glad att det är fredag, ska gosa med min älskling hela kvällen....GAAAHHH...är så galen i honom haha.
På söndag är det 1 år sedan vi träffades för första gången och nästa söndag är det 1 år sedan vi vart tillsammans, HELT sjuk va tiden gått fort men ändå inte. Det känns som om vi varit tillsammans hur länge som helst, vi verkligen känner varandra innan och utantill och det är helt underbart. Han är mitt allt, mitt liv, min själsfrände, min bästa vän jaaa ALLT ♥

I går satt jag och fixade med massa nya kategorier här på bloggen som kommer att komma upp mer och mer när jag skriver i dem. Det handlar om min kära viktresa som är i gång :) Micke har hittat sin bok som heter STYRKETRÄNING - En anatomisk guide. Den ska jag sätta mig med i dag och läsa, där ser man exakt vilka muskler man andvänder i olika övningar :)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Tack! <3



Ja, jag fick ju göra en laktos och glutenfri tårta denna gång och då gjorde jag den i maräng, i natt så smälte den ihop i kylen så jag är smått oroad över hur jag ska fixa till den! haha Men, som tur är så hann jag fota tårtan igår och de bästa av allt. De som skulle ha en gluten och laktosfri tårta kommer inte idag på kalaset ens! Åh, jag är så glad! NOT!

2010-02-19 @ 08:30:39
Postat av: Karin

hej hopp.. gud att redan har gått ett år! fast samtidigt känns det ju på ett sätt att ni alltid har vart tillsammans ju.. ;)



Va ska ni göra för mys på eran 1årsdag då?.. nyfiken

2010-02-19 @ 16:57:18
URL: http://varanlillafamilj.blogg.se/
Postat av: Karin

hej benii-bus..

jag tänkte ha typ tjej middag här fram över.. inget stort bara lite god mat och gott sällskap.. jag skulle bli överlycklig om du ville komma?

kramis

2010-02-20 @ 18:49:21
URL: http://varanlillafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0