Måndag igen =)

Har inte blivit så mycket bloggande i helgen har ju vairt fint väder ute ;) Men vi har haft tråkigt ändå, jag vägrar ju att visa mig på badstranden om vi inte åker till ett bad där jag inte vet vem någon är men inget bad blev det :(

Lexie har blivit halt :( Jag som "skröt" om i fredags att hon har hållt sig från sjukdomar på senaste år men tji fick jag. I lördag så drog vi ut till båten och hon springer framför mig och helt plötsligt skriker hon till och haltar, hon gjorde inget speciellt hon va ju bara 1 m framför mig.  Hon har nu varit halt till och från sen dess, när jag kollat igenom henne så är det ena tån hon reagerar på så jag ger henne 2 dagar till med vila, små promenader och bära henne upp och ner för våran härliga trappa sen blir det till att röntga henne. Men jag fattar inte vad som har kunnat hänt hon sprang ju inte så fort och hon slubblade inte eller så, hoppas bara att det är en stukning.

Morgon promenaderna rullar på i sin vanlig ordning, i morron är det 1 vecka sedan jag började och det känns toppen och i morron är det även vägning och mätning, man märker redan att jag har gått ner lite ;)

Nää snart ska vi dra och handla see you =)




Min finaste ♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, jag slappade bara heeeela dagen igår. Idag ska jag dock tvätta fönster. Yeej. :)



haha, nej jag vet inte när vi får bilen tillbaka, om en vecka skulle vi åka till Finland, får väl se vad som händer med det. :(

2010-07-06 @ 09:34:45
URL: http://remes.blogg.se/
Postat av: Benita

Sv: Ja, detta bloggpillande. Blir galen nu typ. Får inte riktigt till det.. :/



Kram

Postat av: Benita

Sv: Jag får inte till om du ser under alla "Rosa" överskrifter i menyn, så vill jag få in den svarta texten under lite till mer åt höger. Funkar ju inte med något jag testat.

Postat av: Benita

Vilken vill du ha? Den i sidmallen eller kodmallen? ;)

Kram

Postat av: therese

tack för kommentaren! =)



mitt sötsug kommer antagligen från att jag äter dåligt hela tiden, börjar märka lite skillnad nu när jag har blandat min kost med måltidsersättning. iofs är det socker i dessa bars från nutrilett.

2010-07-07 @ 06:56:51
URL: http://slutavarafet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0