Trött i dag...

Va jätte seg i morse och varit rätt seg mesta delen av dagen, skulle lätt kunna gå och sova ;)
Vaknade i natt av att Lexie spydde :( Hon spydde 7 ggr natten till söndag sen gick hon på fisk och ris hela söndagen och måndagen, fast i går kväll gav jag henne lite torrfoder i men det kom upp i dag så nu är det fisk och ris igen :(

I dag har jag lagat kyckling, Bulgur och currysås =) Jag har aldrig gjort curryåså på egen hand då jag alldrig äter sås själv, och om jag skulle göra det så gör jag det med färdiga påsar ;) Men såsen va en hit ;)

20:30 tog jag mig i kragen i går och va ute och gick 40 min (klappar mig själv på axeln) ;) Ska ut i kväll igen tänkte jag för just nu är för slut.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Duktig du är som går ut och går, jag har precis börjat, men man får väl se hur disiplinen är. haha Fan vad man är dålig på att göra de man borde.



Ja, de är en liten båt vi har, vi ska dock köpa en större till nästa år, så vi kan sova i båten. :)



Jo men jag har redan fixat present till Emilia, jag köpte Astrid Lindgrens hela samlingsbox, kostade skjortan men de är de värt! Det är ju så bra filmer! :) Jätte fin och stor ask med hela 24 filmer. :)

2010-06-15 @ 16:51:19
Postat av: Jennyn

duktig du är tjejen!! Du får väl ta o hänga med mig på träning ngn dag.. jobbar du?

2010-06-15 @ 20:22:08
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se
Postat av: Jennyn

just det båt.. vi har en flipper.. av någe slag hahahaa. inte fan vet jag. den går rätt fort och är rätt fin.. vi får väl ta ut båtarna och ha dubbeldejt någon dag i sommar

2010-06-16 @ 09:12:57
URL: http://www.nynnyn.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0