Underbara sommar

Solen skiner och i dag va det 30 grader =) Har inte haft lusten att sitta inne och blogga nu när det är så fint väder ute ;) Midsommar va underbar vi började ute på Djurgår´n och sedan på eftermiddagen så begav vi oss hem till oss för att grilla och spela kubb. Klockan 1 så va allt undan röjt och vi kunde gå och knoppa efter en mysig midsommar. Dagen efter va vi pigga så jag drog med mig Lexie på en intervallträning som gick jätte bra, dock lite varmt.

I morron blir det nya tag, jag och älsklingen börjar på en liten diet (ingen tävlings diet) för att få bort det överflödiga ;) Micke vill ha bort den lilla mage han har fått och bygga på sig sina muskler han tappat efter att varit borta i 2 mån från gymet (han har nu tränat i 1 vecka) jag vill ha bort mina kilon och komma igång med styrketräningen lite senare. Vi va och handlade en massa i dag så nu är det bara att sätta i gång ;) Och morgon promenaderna sätts även igång i morron, ser fram emot det =)

Har ett STORT mål till December men tänker va lite tyst om det tills jag når mina del mål ;) Nej det är inte Decembercupen eller Lucia pokalen haha.

Då jag har varit sjuk eller jag har något men det vill inte bryta ut, i morse när jag vaknade hade jag ont i halsen och hostat hela dagen :( Så just nu får det bara bli promenader som jag nu ska ta ;)


Full fart framåt ♥


Kommentarer
Postat av: Karin

Söta Lexie som svävar över marken.. en hund som kan flyga! ja det skulle va Lexie då..hihi

2010-06-29 @ 09:51:32
URL: http://varanlillafamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0