Seg dag...

I dag har det vairt segt, fick min hatvecka och jag har legat i soffan med värk hela dagen :( Har inte ens varit utanför dörren i dag, eller jo iof halv 8 i morse när jag va ute med Lexie sen har husse tagit henne =) Nu på em har jag iof städat lite, tvättat och hängt tvätten, gjort rent i badrummet och diskat, orkade inte ligga kvar i soffan och tycka synd om mig ;) Tråkigt nog har mitt humör varit åt helvete och det har inte hjälpt att man har haft en "skadad" man hemma som har retan än *mutter* men fan vad jag älskar honom =)

I går va hela familjen förutom Lexie i Rudan och kollade på brasan, tråkigt nog regnade det =( Men vadå det är ju valborg vad hade man förväntat sig?! *haha* Vart lite sur på fiskdammen, ungarna fick en godispåse med ett sånt där hårt halvband, klubba, 1 balong och en klisterlapp "##¤%&//%¤"#¤% HALLÅ!!!!! Stackars barn, min brorson Simon som är 3 år vart jätte besviken han ville ju ha godis :(

Kastar in några bilder som jag tog hos min bror för ett tag sedan som avlutning på detta inlägg =)






Kommentarer
Postat av: Helena

hallå hallå

Jo sötaste Nelly, men hoppas hon mår bra där hon är. Jag har nästan alltid svårare när djur dör än när människor dör underligt nog.

Paranormal Entity har jag inte hört om å den måste jag kolla upp :D Denna sommar kommer det ju massa intressant på bio :D Tredje twilight filmen, iron man 2 å sen tog minnet slut ;)

Här nere i söder har vi det riktigt bra, ¨nästan sommar och livet rullar på :D försöker komma på ett sätt att inte äta vete, några förslag? :D Mitt liv består nu av plugg, andreas å hästarna :D hur går det där uppe? Du verkar vara riktigt lycklig nu och det är jag verkligen glad för :D

2010-05-04 @ 15:48:41
URL: http://bumbinalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0