Underbart

I går va det första gången på 2 månader jag kunde träna, så skönt att komma tillbaka till gymmet =)
Det vart biceps och triceps som vart piskade, iaf bicepsen. När jag skulle köra mitt andra sett på tricepsen så fick jag en sträckning i min vänstra triceps :/ så det vart inte så mycket tränat av dem, så jag ställde mig på bandet istället =)

I dag så ska jag köra med en tjej som heter Titti, hennes kille Jimmy kör med min Micke *hehe* och det är BEN!!! fan vad jag älskar att köra ben ;) ska bli kul som fan. Har i dag kört lite Zumba här hemma och mage ;) Så det blir 2 träningpass i dag...Fan känner mig taggad som fan nu, underbart =) När jag kom till gymmet i går så följde jag med Jenny och en till tjej upp till träningsalen och körde lite Zumba steg, Jenny fick även en DVD med Zumba ;) Så nu blir det massor av Zumba tror jag ;) Men det gör inte mig något, älskar att dansa och speciellt till sån musik, Salsa, marengue, cumbia ;) Det gör mig glad och jag får röra på min höfter *hehe*

Iaf så kör Micke och Jimmy ett test på en ny grej, dem kör 100 reps per övning. Micke håller på att testa en nu teori som han kommit på, shit vilket pump han får ;)



Nää nu blir det till att göra lite lunch, vart så sugen på pasta och tonfisk ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0