Sköldkörtel

Har i förra veckan tagit prover för förändringar på sköldkörteln och ska om 2 veckor på ultraljud på den också.
Ska i veckan få provsvaren och hoppas på det bästa, om jag har en rubbning, sjukdom eller vad man nu vill kalla det så tror jag på det bästa faktiskt. Då jag tror att det är därför som jag gått upp så mycket i vikt på så kort tid, och förhoppningsvis har jag denna under produktion av ämnesomsättning för då kan jag börja med medicin och hoppas på att snart kunna gå ner i vikt =) Vi får se vad som händer.


Sen ska jag även på en allergiutredning nästa vecka då jag haft allergichockar i ansiktet 3 ggr, så jag får se vad jag mer är allergisk mot.

Hoppas jag snart kommer igång med allt snart igen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0