1 veckan slut

I dag eller ja i morron har det gått en veckan sedan dieten började, maten har gått bra med motivation till att träna har varit väldigt minus :( Men jag har iaf fått in lite rutiener på maten så det är ju ett stort +
Har heller inte haft så stort sug på socker eller dylikt, va på 4 års klas i går och drack endast funlight och te =) *klappar mig själv på axeln* Jag vet nu att det fungerar inte att små äta eller ha en hel ätar dag för det fungernar inte för mig då trillar jag dit igen.

Så på kvällen drack jag endast 2 glas cola och lite ostbågar och det kommer jag nog fortsätta med att göra den resterande ätar dagarna att bara äta något på kvällen.

Va ute kl 8 i morse på en morgon promenad, det va +3 solen va på väg upp och fåglarna kvittrade *hmmm* VÅR?? undra va fåglarna gör här nu?? Men mysigt va det men ändå väldigt jobbigt då det va väldigt halt ute :( Men tror att jag kommer va öm i röven i morron haha.

Vid 5 så blir det gymet eller jag har inte berämt mig om jag ska följa med eller inte, har lite svårt just nu att visa mig där pga hur jag ser ut och mina tränings byxor är trasiga så då måste man ha ngt annat på sig. Men annars blir det träning hemma =) Tror även att mina morgon promenader kommer att komma igång igen denna vecka, det blir att kliva upp 04.50 då Mickes larm väcker en och ut å knata. För somnar ag om när han gått så kommer jag inte upp förns tidigast 9 och då är jag trött igen *bläääää* Så därför kommer jag gå upp när han går upp, då kan jag ju alltid gå och sova en stund senare, men då har jag vairt ute iaf =)

                                              Längtar till min mage ser ut så här igen =)


Kommentarer
Postat av: Cecilia "Cissi" Ståhl

Vad duktig du är, som kommit igång, med mat och träning. Skulle också behöva en spark där bak för att komma igång, efter ha slöat till.... Ring gärna mig, och berätta hur du lägger upp din träning... Kanske kan göra något ihop. Mitt nummer har jag skickat till dig under meddelanden på FB..

2011-01-09 @ 20:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0