Dan före dan ;)

I morron börjar min diet och i dag har jag lagat massa mat, kyckling och ris till mig, grillkorv och korvstoganoff till Micke som kommer att frysas in. Jag gör min mat för hela veckan, bara att ta fram och värma hur bra som helst.
Sen har jag gjort 1 kg kesella röra som jag kommer att ha som mellanmål med olika bär och frukt till.

Senare i kväll blir det mätning/vägning och choklad haha, måste passa på sista dagen för sen blir det inget socker på 2 veckor alltså ingen ätardag den 2 första veckorna.

Har inte haft tid att pula med den nya designen men den kommer =)

Kycklingen

1 kg kesella med Fun light "Wild berries"

 
Tinade Björnbär/Hallon och sen jordgubbar

Fruktskålen är laddad ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0